דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיקרו תרפיה - ריפוי באמצעות מיקרו זרם לטיפול בכאב ולטיפולי יופי 

מאת    [ 23/05/2011 ]

מילים במאמר: 637   [ נצפה 3215 פעמים ]

טיפול בעזרת מיקרו תרפיה משמש כדי לסייע בריפוי רקמה פצועה, הטיפול משחזר את הזרימה הטבעית לרקמות ומאפשר לתאים להשיב את זרימת האנרגיה הטבעית שלהם. כאשר פגיעה מתרחשת, באזור אשר נפגע יש התנגדות חשמלית גבוהה יותר מאשר בשאר הרקמה שמסביב לה. תופעה זו מקטינה את פעילות ואף מפסיקה את הזרם חשמלי האזור הפגוע אשר מעכבת את תהליך הריפוי ומקדמת דלקת. בעזרת טיפול מיקרו תרפיה התנגדות זו מופחתת, הטיפול מאפשר לחשמל לזרום ובכך לשחזר את התפקוד הרגיל אשר מסייע לעורר ריפוי טבעי. 

בטיפול מיקרו תרפיה ניתן להשתמש בתדרים ספציפיים עבור מגוון רחב של רקמות תאים. הטיפול יכול לעיתים קרובות לרכך רקמות ובכך לסייע לירידה בכאב לספק הקלה על כאב וכאב כרוני. לטיפול מיקרו תרפי יתרונות בריאותיים ויתרונות בעיכוב תהליך הזדקנות העור. 

מחקרים הראו כי טיפול באמצעות מיקרו תרפיה יכול לעזור לעורר יצור קולגן, להגביר את ספיגת המזון בתוך התאים בגוף, ובאופן משמעותי לגרות את הפרשת חומרי הפסולת לכן, טיפול מיקרו תרפיה עשוי בקרוב להיות באופק לא רק כטיפול בכאב הקלה לאלו שנפצעו או שסובלים מכאב כרוני, אך כפי מנהג כללי בריאות ורווחה "טיפול תחזוקה" המשמש לקיום בריאות טובה. 

היום קיימים מכשירים ביתיים לטיפולי פנים באמצעות מיקרו תרפיה - מכשיר לטיפול בעור הפנים בעזרת מיקרו תרפי עוזר לעכב ולמנוע סימנים רבים של תהליך ההזדקנות, כגון קמטים, קמטוטים, עור נפול ונחשב הליך פיסול פנים ללא גרימת נזק לדרמיס - טכניקה המשמשת בטיפולי לייזר, הידוק העור ופילינג כימי עמוק. 

ניתן למצוא פרטים נוספים אודות מכשירי טיפוח ומכשירי מיקרו תרפיה ביתיים בקישור הבא - מכשירי מיקרו תרפיה לשימוש ביתי

טיפולי פנים וגוף באמצעות מיקרו תרפיה נמצאו יעילים בשיקום חלקים דקים של העור, מילוי קמטים והרמת שרירי נפולים בשל יכולתו לחדש רקמות ידי גירוי הפיזיולוגיה וצמיחה תאית. מחקרים הראו כי עוצמות נמוכות של עד microampere 0.5 הם הדרך היעילה ביותר להשיב את קצב חילוף החומרים הנורמאלי. מחקרים אחרונים אודות מיקרו תראפי מאוניברסיטת וושינגטון הראו עלייה של 14% בייצור של הקולגן הטבעי, עלייה של 48% בייצור אלסטין טבעי ועלייה של 38% בהמרצת מחזור הדם במשך 20 ימים.

מיקרו תרפיה  

טיפול בעור הפנים והגוף על ידי גירוי בעזרת מיקרו זרם הינו טיפול המבוסס על זרם חשמלי רך אשר ממריץ את מחזור הדם ואת קצב חילוף החומרים בתאים. טיפול במיקרו זרם יכולים להקל על הכאב, לעודד ריפוי פצעים, לעזור לעורר התחדשות רקמות פצועות והמרצת פעילות הלימפה.  

טיפול מיקרו תרפיה גורם לעלייה בייצור הקולגן הטבעי ופועל כדי לגרות את יכולתם של התאים להתחדש ולגרות יצור קולגן, אלסטין וחלבונים באופן טבעי, הטיפול מתאים למילוי קמטים, מחיקת קמטים וקווים עדינים על הפנים, משפר את גוון העור וגורם להרמת הפנים, הבטן, הישבן והזרועות. 

מיקרו תרפיה משמשת כדי להדק מחדש להפעיל את שרירי הפנים ובאותה עת גם להגדיל את זרימת הדם ואת זרימת הלימפה כדי להמריץ את צמיחת הרקמות החדשות ולשפר את מרקם העור ומראהו. 

בעזרת טיפול מיקרו תרפיה ניתן לבצע מגוון טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפול מתיחת פנים ללא ניתוח, טכניקה זו אינה פולשנית, בטוחה ומשפרת באופן ניכר את מראה עור הפנים ואת בריאות עור.

מיקרו תרפיה - כיצד זה פועל? 

טיפול בעזרת מיקרו תרפיה מגביר את ייצור ה ATP על ידי הגוף בכ500%. ATP היא המולקולה העיקרית בגופנו המשמשת לייצור אנרגיה ונמצאת בכל תא בגוף. למעשה, נמצא כי ייצור ה-ATP גדל פי חמישה לאחר טיפול מיקרו תרפיה. כאמור, מוגברת סינתזת החלבונים  וכך גם הובלה של חומצות אמיניות. 

טיפול מיקרו תרפי

מחקרים קליניים הוכיחו את יעילות טיפול מיקרו תרפיה ב: 

כאב אקוטי כרוני 
דלקת - בצקת 
בעיות בתפקוד שרירים ושלד 
פציעות ספורט - נקעים, מתיחות חבורות, שברים 
צלקת רקמות רקמת הגידול 
גודש לימפתי, זיהומים ויראליים 
אנטי אייג 'ינג וטיפול מיקרו קוסמטיקה 

מיקרו תרפיה מספקת טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולים לעור הפנים והגוף אשר מסייעים באופן יעיל לשיפור: 

קווים עדינים
קמטים וקמטוטים  
צניחת העפעפיים, לסתות וסנטר 
קמטי הבעה, קמטי צחוק 
קמטים בצוואר 
היפרפיגמנטציה 
צלוליט 
נפיחות 
נקבוביות מורחבות

טיפולי מיקרו תרפיה משמשים מכוני ספא ויופי כדי להרים את טון הפנים, לצמצם ולמנוע קמטים, לשפר את זרימת הדם בתאים, לבצע ניקוז לימפתי, שיפור פיגמנט העור, החדרת מוצרי לחות, ועוד. 

 

 

 

שי כהן מדיקל ביוטי שורק 21 אלפי מנשה 44851 טלפון: 09-7947129 052-4543059 email:  shaycoh@012.net.il site: http://www.medical-beauty.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב